l and there's rainbow on the other side l life ends when we stop dreaming l spend more time trying to be better for yourself l

Saturday, June 25

we need supporters and volunteer!

The Charitable Society Forever.
.TCSF COMMUNITY.

' beribu tangan. satu tujuan. sejuta makna'

VOLUNTEER NEEDED!


kami memerlukan supporters and volunteers utk charity ini. for you information. ini adelah permulaan untuk kami bermula. our community, akan membuat segala kerja amal seperti -  membantu keluarga yg kurang bernasib baek(memberi mkn, minum, pakaian) mungkin juga kami akan mengadakan kerja amal di rumah orang orang tua, rumah anak anak yatim dan segala kerja amal yang boleh dijalan, kami akan usahakan. banyak perancangan dan segalanya masih dalam perbincangan. segala maklumat saya(nana) akan update diblog ini. tarikh dan masa masih dalam perbincangan, kerana itu kami memerlukan volunteers dan supporters first. kami tidak merancangnya besar besaran, untuk permulaan kami akan mengadakannya secara kecil kecilan sahaja dan sangat berharap semuanya berjalan dengan baik :) biarlah apa orang nak cakap, atau ade yang mengatakan kerja kami ini akn sia sia ataupun setengah jalan, tapi jika hati ikhlas and niat yang betul, insyaAllah. amin.

 sekiranya anda diluarsana berminat dan mempunyai pendapat untuk charity kami boleh emailkan dan follow laman sosial (facebook,blog,yahoo) kami :
thecharitablesocietyforever@yahoo.com


_________________________________________________________


hasiltangan:- nfzbryner
25june2011/5:13pm

 

No comments:

Post a Comment